Fokus på service
I F&H har vi stor fokus på god service, og selvom vi bestræber vi os på at levere varer af god kvalitet til vores kunder, sker det fra tid til anden, at der opstår fejl og/eller mangler, hvilke vi naturligvis står klar til at afhjælpe bedst muligt.
Vi har derfor implementeret reklamationsbehandling i vores webshop, så du nemt og enkelt kan få hjælp med din reklamation. Når du har udfyldt formularen sendes den, via et enkelt klik, til F&H Kundecenter, som sidder klar for videre behandling.
I de tilfælde, hvor vi ønsker varer retur, mailer vi en Returordre til dig, som skal følge varerne retur til kreditering. Øvrige varer vil blive krediteret jf. gældende regler og vilkår.
Vejledning
- Indtast din kundereference/dit kundenavn her.
- Søg på det ønskede produkt. Ved ‘Enter’ tilføjes produktet nedenunder. Du kan søge på enten: Varenummer, Varetekst eller stregkode.
- Indtast oplysninger om valgt(e) produkt(er): Antal, årsag til reklamation samt note til det enkelte produkt.
- Har du en speciel note til reklamationen, kan den tilføjes i feltet her.
Privatkunder
F&H Group sælger ikke direkte til private, og kan derfor desværre heller ikke vejlede eller modtage reklamationer fra private.
Alle kundehenvendelser skal ske til butikken eller webshoppen, hvor du har købt varen.
Er du på udkig efter et af vores mange brands eller varemærker i dit nærområde, så hjælper vi gerne på 8928 1300. Du er også altid meget velkommen til at sende os en mail på kundecenter@fh-as.dk
Det er også muligt at købe de fleste af vores brands på webshoppen kitchenlivingdining.com.